22 Mayıs 2013 Çarşamba

Mim :) lovelys&mssj





Mim  Açıklaması : 
takipçi sayısı iki yüzün altında olan bloggerlar için mim hazırlanmış.. Bizede paslanmış..  Bir Delinin Hayal Dünyası duydum ki mim yazıyormuş ısrarlarıma dayanamayıp bizi de mimledi :D 
Mim kuralları:

(yazdığımız ilk mim olması sebebiylen burdan anladık nasıl bi mim olduğunu :)
* Mimi size paslayan blogger arkadaşın sorularını cevaplamak
* Kendinizle ilgili on bir gerçeği açıklamak
* On bir adet soru hazırlamak
* Hazırladığınız soruları başka bir takipçizedeye - on bir kişi olması uygun görülmüş olsa da pek önemsenmiyor gördüğüm kadarıyla bu sayı - paslamak üzere mim haline getirmek*

1- En kötü zamanında bile seni mutlu edebilecek şey nedir?
 Lovelys:Kötü olduğum zamanlar çok nadir oluyor.. Her zaman kendimi mutlu edebilen bir kızım ben :) amma oldu ki kötü bir zamanım oldu beni mutlu eden şeylerin başında arkadaşlarımla konuşmak ve artık müzik dinlemek oldu.
kıvkıvkan:Şimdi Lovelys'in cevabının yanında benimki biraz aykırı olacak çünkü ben aksine kötü olduğumda kimseyi görmek istemem. Ve aslında beni mutlu edecek şey de kötü olmama sebep olan şeye göre farklılık gösterir. Ama genel itibariyle Can Bonomo dinleyip kopmak iyi geliyor :D hehehe yaşasın Bonomo
  2- Duygusal şarkıları mı daha çok seversin, hareketli olanları mı? 
L:Kimin söylediğine bağlı.. Eğer sesi beni etkilerse duygusal olması çok daha güzel oluyor... Bir de duygusal şarkıların sözlerinin anlamlı olması büyük bir etken dinlemem için. her ikisini de severim ama sanırım duygusal şarkılar benim için farklı bir yerdeler..
K:Her konuda olduğu gibi bu konu içinde cevabım aynı, ana göre değişir benim müzik zevkim arkadaş. Bazen Bonomo'yu bile dinleyemeyecek hallere girebiliyorum gerisini siz düşünün. :)  
3- Kendi idolün olarak gördüğün bir grup/şarkıcı var mı? Varsa neden o kişi?
L:Güzel soru :) idol olarak gördüğüm şarkıcı ADELE sesi yüzünden ve cidden şarkı söylemeyi sevdiğini ve söylerken yaşadığını hissediyorum. Dış görünüme önem vermeyen bir kadın ben de onun gibi işime sevdalanmak isterim ... 
K:Şarkıcı ve grup takıntım olmadığı için aslında bu soruya verecek bir cevabım yok gibi. Ama röportajlarını dinlediğim üzere Can Bonomo gibi -bence- kültürlü biri olmak isterim. Kelime hazinesi çok geniş, ve şarkılarında da bunu yansıtıyor. Ama asıl idolüm : Acun'dur benim. :) Eskiden olduğu yer ve şimdiki durumu bana "nerede olduğun önemli değil, gelebileceğin yeri sen belirleyebilirsin." mesajını verir her seferinde. -amma edebiyat yaptım arkadaş :D - 
4- Ruhunu biriyle değiştirme imkanı bulsaydın kiminle değiştirirdin? Neden?
L:Çok bencilce olabilir veya kendimi çok sevdiğimden midir bilemeyeceğim ama ben ruhumu kimseyle değiştirmek istemezdim.. Düşünsene bi senin yüzün sesin ailen akrabaların bir başkasının olacak.. yok yok ben her şekilde LOVELYS olmaktan mutluyum.. hee gıpta ile baktığım 'bunun yerinde olsam ' dediğim kişiler oldu.. ama şuan kendimi seviyorum.. bulunduğum nokta ve bulunacağım noktayı belirlemek için ben çalışacağım.
K:Ben istemezdim ya, çünkü... Sebebini açıklayamayacağım galiba ama, bilmem bence ruhumudeğiştirmek isteyeceğim kişinin ruhunu tamamen nasıl bilebilirim ki İsteyeyim. Anlatamamış olabilirim ama boşverin :P istemezdim yani sonuç olarak.  
5- İlk aşkın ne zamandı?
L:Anasınıfındaydı.. ve benden 8 yaş büyüktü her tenefüste onu görmek için kantine koşardım.. çünkü hep orda olurdu.. hatta bir keresinde ona sınıfımızda boyadığımız deniz kabuklarını vermiştim.. sadece benimkiler olsa iyiydi tüm sınıfınkini gizlice alıp vermiştim.. şuan nasıl gülüyorum kendime anlatamam :D :D
K:Benim kreşteydi. Açılmadım, hep platonik bir aşk  olarak kaldı benim için o zamanlar aşk tanımım neyse artık :D Sadece kuzenime söylemiştim, o da yüz vermiyorsa dövelim demişti :D :D öyle yani. 
6- En yakın erkek arkadaşın sana gay olduğunu söylerse?
L:Ağzının ortasına kürekle vururdum yeminle :D  
K:Garip hissederdim bi çünkü hani hiç gay arkadaşım olmadı. Bilemiyorum ama sevinirdim belki ya. 
7- Kesinlikle filmi çekilmeli dediğin bir kitap var mı? Nedir?
L:hımmm... şey.. ben kitap okumayı sevmediğmden ve çok okumadığımdan zor bir soru oldu bu .. BULDUM!! kesinlikle çekilmesi gereken bir ''seri'' hatta.. CİN ALİ serisinin filmini çeksinler :D valla oturur izlerim.. gerçekten.. zorla izlettiririm hemde.. evet evet CİN ALİ'yi çeksinler.
K: Okuduğum kitaplardan film olmasını isteyeceklerimin filmi var genelde. Ama bence Açlık Oyunları'nı daha çok yansıtacak bir film yapılabilir. Oyunculardan değil ama filmi beğenmemiştim. Hayal ettiğimi karşılamak bir yana çok çok yetersizdi bence.
8- Bir gün seni sevdiğini söyleyen bir mektup aldın, fakat veren kişinin adı belli değil, gizli bir hayranın. İlk hissttiğin şey ve tepkin ne olurdu?
L:'' kamera şakası mı bu hacı'' derdim :D ''film mi çekiyoruz'' da derdim :D ne yapıcam beni tanıyan tanımayan herkese söylerdim :D kendini sevmek başka birşey yahu :D 
K:Küfrederdim herhalde ya. Plan mlan düşünürdüm hemen valla. İçimdeki dedektif ortaya çıkardı, ama işte oyun mu oynuyorlar acaba diye şüphe etmekten de kendimi alamazdım.
9- Romantik âşık mısındır yoksa abartılı olmadan seven mi?
L:romantik aşık tam benlik bi tanım.. abartılı olmakta öyle.. abartıyı çok severim ben. ben abartarak severim.. çocuksu romantik aşık=ben demektir :D
K:Soruyu anladığım kadarıyla; ikisi de değilim ben. Sevdim mi abartılı severim ama romantik de olduğumu düşünmüyorum, yani böyle sevgimi bağırarak, çağırarak belli etmeyi severim ben. Vurdulu-kırdılı bir aşk tam benlik. (Hana Yori Dango -Boys Over Flowers'ın Japon versiyonu etkisi :P ) 
10- Çok paran olsaydı yapmak isteyeceğin ilk şey ne olurdu?
L:geleceğe yatırım yapardım :D ayy yok ben anlık yaşayan biriyim bu yapacağım en son şey olurdu sanırım..Dünya turu yapardım herhalde.. son durak Kore olurdu.. yerleşirdim oraya.. açardım bi eğlence şirketi Beast Suju Shinee Jyj Cnblue Btop Bap Bigbang -çok oldu daha da devam ederdim ama- hepsinin bir şirkette olduğunu düşünsenize.. param var oluuum toplarım hepsini aynı yere :D
K:Son teknoloji ürünleri alırdım bir kere :D Sonrası da araba, ev malumunuz :P Ama bunu hani böyle klasiktir diye söylemiyorum insanlara yardım etmek için de çok param olmasını isterim hep ben. Dünya malı dünyada kalır; Ver elini sadaka-zekat-fitre yapardım bir de :D
11- Sana çok anlam ifade eden bir şarkı seçersen bu hangisi olur?
L:şarkı dinlemeyi sevmezdim ben.. benim ilklerim her zaman çok değerlir ve anlam taşır benim için.. ama bir tane söylemek gerekirse ilk Beast şarkım ..ve fanlara yazılmış olması bendeki değerini arttırdı.. bana en çok anlam ifade eden şarkı:THANKS TO.
K:Derda olur, Can Bonomo'dan. Şu sıralar çok dinlememle alakası var tabi. Dönem dönem değişir anlam ifade eden şarkı :D -ben her soruda aynı ben- Sebebi ise şüphesiz annesine yazmış olması. Klasik bir laf olacak ama dinlerken düşündürüyor hem de beni şarkı. Güzeldir dinleyiniz yani :D
*****
 Şimdi de kendimiz hakkında 11 gerçek bölümünde sıra:
Biz 2 kişi olduğumuz için 22 gerçek çok uzun olurdu.. bizde şöyle düşündük; ilişkimiz hakkındaki 11 gerçeği paylaşalım dedik :D Nasıl iyi etmiş miyiz? Neyse başlıyoruz, hadi kolay gele (Cn Blue'dan I'm a Loner'ı dinliyoruz şu an  :) Forever Min Hyuk der kıvkıvkan.) (abazalığını burdada yaptın ya kıvkıvkan :D helal olsun sana)
 
 1# üçüncü sınıftayken aynı çocuğa aşıktık. Birbirimizi sürekli çocuktan soğutmaya çalışırdık "Bana kalsın" mantığıyla.

2# 5.sınıftayken ikimiz de Winx Club'tan Stella'yı severdik. Ama kavga falan ettik mi hiç hatırlamıyoruz :P

3#İkimiz de maviyi seviyoruz ve blog yazarken adil olsun diye ikimiz de mavi rengi kullanmıyoruz.

4#Lovelys aynı zamanda pembeyi severken (ki telefon kabı bile pembe) -artık aykırı noktalarımıza geçtik- kıvkıvkan pembeden tiksinir.

5#ikimiz de ''sevmem, hoşlanmam, ben onu yapmam" dediğimiz şeyleri sevdik, hoşlandık ve yaptık.
6# kıvkıvkan ne kadar çalışkansa lovelys o kadar tembel :D

7#kıvkıvkan sarmaya dolma denmesinden nefret eder, ve kim olursa olsun -ananesini bile- uyarır. lovelys imla kurallarını kullanmayı sevmez samimi olmadığını düşünür
.
8#kıvkıvkanın şu an açıkladığına göre hayatta mutluluk aldığı şeylerin başında matematik gelirmiş. (bi kusup geliyorum -lovelys-)

9#Lovelys B2UTY. Kıvkıvkan ise BOİCE'dir.

10#Küpe takıntımız var. (lovelys olarak kıvkıvkanın küpelerine hayranım:))

11#lovelys KORE ,kıvkıvkan JAPONYA hayranı.. 
****

Sorulara gelecek olursak (11 olmak zorunda mı ya :P )

1* İcadı olsun dediğin bir şey var mı? -klasiktir- Neden ?

2* Yaptığında seni rahatlatan şey ?

3* Anlık mı, yoksa Geleceğe yönelik mi yaşarsın ? 

4* Şarkıcı olsaydın solo çıkış mı yapmak isterdin, grup olarak mı ?

5* Hangi ülkede veya şehirde yaşamak isterdin ?

6* Çay mı, kahve mi? Kahveyse nasıl olsun ?

7* Ağlayınca sevdiğine mi gidersin, seni sevene mi ?

8* Aşkı isteyen taraf mısın yoksa Aşkı veren taraf mı?

9* Seni en çok gaza getiren şey nedir ?

10* Kitap mı, giysi mi ?

11* Şarkı yazsan kimse yazardın ? Ya da yazdın mı ?        

 

 


şimdide mim'i paslamak var sırada.. çok bi çevremiz olmadığından.. Ve yeni kararla ayrı bloglar kullandığımızdan çok kişiyi mimleyemeyeceğiz :) 















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder