25 Ocak 2013 Cuma

The Moon That Embraces The Sun *Dizi tanıtımı*

The Moon That Embraces The Sun (Güneşi Kucaklayan Ay) 
Oyuncuları:

 1)Kim Soo Hyun (dizideki adı Lee Hwon) - 


2)Yeo Jin-goo - (dizideki adı Lee Hwon (genç)


















3)Han Ga-In -(dizideki ad Heo Yeon-Woo / Wol)


4)Kim Yoo Jung -(dizideki adı Heo Yeon-Woo / Wol (genç)
                                
5) Jung Il-Woo - (dizideki adı Prens Yangmyung)
                            
                                            
Genel olarak başroller bu gördüğünüz 5 oyuncu..
------------------------------------------------
Genel konu ise:
Hikaye genç şamanın ve prensin aşkını anlatıyor.. Çocukluktan başlayan aşkları ölümle son buluyor(mu)..
Genç Prens aşkını kaybetmemek için neler yapıyor..



birde LOVELYS 'nin dilinden GÜNEŞİ KUCAKLAYAN AYI'I DİNLEYİN..
:) :) :) :) :)
Diziye başlamama sebep olan oyuncu KİM SOO HYUN idi.. Dream High'da o kadar beğenmiştim ki.. üç evrim geçirmişti.. Köylü liseli ve popstar.. üçünüde mükemmel oynamıştı..
Heleki ağlamaları yok mu ahh.. 
Gördüğünüz gibi bu dizide de bolca ağlama sahnesi mevcut.. ve yine mükemmel ağlayan bir KİM SOO HYUN izleyeceksiniz..
Ve bonus!! PRENS KİM SOO HYUN 'da mükemel..
Adaletli barışçıl ve arkasından kötü oyunlar oynanan bi prens..
dizide bağırdığı yerleri ben gülme krizleriyle izliyordum.. 


 ama şimdi o ahjussilere böyle bağırma da ne yap yani...
Saray hayatında sadece aşkı ele almıyorlar tabi.. Bir çok konu var.. En başta gelen Prens'i tahtan indirme planları..
Bir büyükanne varki off kadın bi ölmüyo..Ne istediğini de anlamıyorsun.. ''İnsan torununa yapar mı bunu be'' diyorsun kalıyorsun..
(ne büyükanneler var :D )
Ah unutmadan! dizinin en sevidiğim karakteri ise prensin yardımcısıydı:
prens kaçardı onun başı derde girerdi ( yazık ahjussi'me) onun o şapşal gülüşü yok mu.. hep güldüm ona ben..
Güldüm güldüm diyorum ama dizi de bol aglamalı sahnelerde vardı tabiki  hele genç prenses.. 
Çok tatlı narin narenin nazik becerikli hamarat ilimli tahsilli kitap kurdu bi kızdı..(vuaa kıza bak sen?!)
saray hayatı önceside sonrasıda hiç değişmedi ayni naziklikte görevini bitirdi..
genç prensle ilk karşılaştıkları yer.. Çok eğlenceli bi karşılaşmaydı..
Kelebek kovalayan kızın karşısına saraydan kaçmaya çalışan genç prens çıkar ama kız genç prensi tanıyamaz falan falan.. :D
oyunculuğunu ilk başlarda beğenmesemde sonda.. ahh sonda beni nakavt etti..
deli gibi ağladığımı hatta durdurup peçete alıp tekrar izlediğimi ve yine kaldığım yerde ağladığımı etrafımın peçetelerle dolduğunu hatırlıyorum.. Hiç bir film-dizi de böylesine içten ağlamamıştım.. Ciddiyim..
Dizide ki aşk.. 
Dizi bana göre inatçı bir aşkı anlatıyor. Küçüklükten başlayan ve araya ne girerse girsin bitmeyen bir aşkı..
Dram ağırlıklı bu dizide izlerken en zorlandığım şey büyüdükleri zaman ki karakter değişikliğine adapte olmamdı..
özellikle 'konsey üyeleri(yönetici ahjussi'ler) bir türlü girmiyordu aklıma..Neyse zaten önemli değil onlar :P
Dizide birde aşk üçgeni var..
başrol kızı seven iki perns.. birisi saraydan kovulmuş diğeri kral olmaya aday..
birisi kızın abisinin yakın arka
daşı diğeri öğrencisi..
 Ben izlerken hep aynıydı çiftim hiç değişmedi ama Prens Yangmyung 'a üzülmedim değil oda hiç vazgeçmemişti aşkından..
ve sonundda VAZGEÇMEYENLER kazandı zaten..
bence AŞK kazandı..
'GÜNEŞİ KUCAKLAYAN AY ' ismiyle çok iyi uyum sağlayan bu dizi 20 bölümden oluşuyor.. 
Bence seyredin.. 
Hadi git seyret..
Git git..
^___________________________^

yorumlarınız için dostlar