8 Ocak 2013 Salı

Bir imzanızı alabilir miyim? :D *lovelys*

Başlangıçlar konulu yazımda size başlangıçlarımdan bahsedeceğim..
Aslında Kpop başlangıcından daha çok bahsedeceğim..
Aslında bi kişi hakkından bahsedeceğim..
Başlayayım mi ben ya olmayacak böyle :D :D


                                                                  

İlk önce eskiden Kpop hakkında düşündüklerimi söyleyeyim..
Kdrama izlememe rağman Kpop'tan hiç haz etmiyordum..
hatta baya baya sevmiyordum ''Anti'' idim..
Çok abartılı geliyordu ki ben ünlülerin ''şımarık'' dünyasını hiç sevmem..
Onların dokunulmaz ulaşılamaz Dünya'ları bana çok itici geliyordu..
Kpop demek bu Dünya'ya girmek demekti..
Hatta bi arkadaşıma sormuştum Kpop'u yüzeysel tabi genel olarak ' ne? ' diye.. Şöyle demişti ''hiç bulaşma lovelys çıkamıyorsun çünki'' dediği gibi hiç bulaşmamıştım..
Ta ki yeni dizim Dream High'ı izleyene kadar..
Ost'lerini indirmiştim ilk..
Dinlemek olsun diye dinliyordum başta..
Sonra sanki alışmış gibi oldum..
Ama yok ben hala sevmiyordum bu Dünya'yı..
Hiç açıp bi video bi eğlence programı izlemedim.. Kpop'a dair hiç bişe bilmiyordum dizi haricinde..

Sonra bi gün twitter ana sayfamda bi kız gördüm ortak arkadaşımız (ki şuanda o arkadaşı hatırlayamıyorum kimdi acaba) Rtweet etmişti onu.. tanıyordum aslında.. profilini görüyordum arada.. hatta bi kere bi soruma bile cevap vermişti.. 

Dizide geçen Türklerle alakalı bi resmin gerçek olup olmadığını sormuştum..
neyse rtweet de hikayesi hakkında bi şeyler demişti..
Hikayesi varmış..
Ben yazılan amatör hikayelere bayılırım ve tabiki de onu es geçmedim..
4 veya 5. bölüme kadar yazılmıştı hepsini okudum bi solukta..
Acaip beğenmiştim.. Kpop hakkındaydı azcık ama daha karakter o Dünya'ya girmemişti oda sevmiyordu benim gibi..
İlk ben mesaj attım ''Bir imzanızı alabilir miyim?' diye.. çok muzurum kabul :P
Ve.. Ve işte böyle başladı.. 
Kpop'a girişim böyleydi sevgili okuyucu..İlk Beast'ı tanıdım.. Hala başka gruplara açılma korkum var..
Ama bana cidden yetiyorlar 6sı birden hayatım oldu hele bi tanesi...
Benim sandığım gibi bir Dünya yokmuş ortada..
Hepsi çok içten hepsi çok çalışkanmış..
İlk dinlediğim şarkının fanlara yazılmış olması beni daha da şaşırtmıştı
 
ahanda ilk dinlediğim şarkı :D

Beatuy/B2uty olmama sebep olan.. Bu muhteşem Dünya'ya adım atmamı sağlayan.. Beni bu 6 şapşalla tanıştıran canım BİRİCiĞİM'e herkesin önünde evlenme teklifi ediyorum diyomuşum :D :D ahaha yine yaptım lovelys'lik kusuruma bakmayın artık :D

eeee.. şaka bi yana cidden teşekkür ederim ona.. ''kelimeler yetmez'' ona olan şükranlarımı anlatmaya...(uyumlu oldu hee :P)
Başka bi teşekkür ederim ifadesi yok olsa hepsini sayardım :) 

dankeschön-gracias-merci-grazie ;)

Bu camiada GALAXY diye tanınıyormuş.. he evet evet o ;)
GALAXY'e teşekkürlerimle..
Okuyanlara da sevgilerle...
 Gidip Osmanlının nasıl düştüğüne çalışmam lazım :D 
           (mavi yazmamın sebebi maviyi çok seviyo olmam değil :) Galaxy'ninde maviyi çok seviyo olması :) )               

                                                                                                        ** Komşu kızı; LOVELYS**

Bu şarkı hepinize gelsin
 yovv yovv ehe ehe ı you ready.. la la la laaa laaaaaaa  :D :D




2 yorum:

  1. Pislik insan:)) ben yazı istiyorum diye şaka yapmıştım aslında ama çok duygulandım *.* teşekkür ederim ama kabul edemem sıraya gir önce kwang la Ri var :P
    Sadece düzgün bir tanıtıma ihtiyacın varmış bence :P ama lütfen sana faceden tek tek üye tanittim la unutma onları :P sanırım kuzucuklariman sagdigindan bir beauty kazandırdım ve bunun için çok mutluyum :)))

    Mavi ♡ bu ayrıntı çok mutlu etti beni çok teşekkür ederim.:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eheheh o kadar bekleyemem 30unda evde kalırsan benimsin :D :D ahh evet yaa isimleri yanlış yazmam.. bir türlü hyunseung'la dongwoon'u ayırt edememem.. ne günlerdi ya.. ^_____^
      BEAST/RAINBOW SANA GELSİN BENDEN <3
      ***Sessizce dinle gökkuşağını
      Yükselmem mümkün olacak böylece***

      Sil