3 Ocak 2013 Perşembe

Biz kim miyiz? bilmem kimiz biz?

Pek sevgili okuyucu,

-ne zaman okunacağından bihaber- aldım laptopu elime başladım yazmaya. Allah ne verdiyse artık.
Bu çok çok tatlı olan -hatta aşırı tatlı oldu, bi ara rengi değiştirmeli- blogumuzdaki ilk yazım. Blogumuz dedim çünkü biz iki komşu kızıyız. Bendeniz _mssJe yahut kıvkıvkan. ahahah nasıl oldu ama. şimdi buldum. :D

Leyla ile Mecnun hastasıyım demem yetersiz bir tabir olur doğrusu. Ama pek sevgili okuyucu diziyi sürekli takip edemediğim gerçeği var. Uzun vs. ya o yüzden aklıma geldikçe oturup izliyorum. Öyle bir sevgi anlayacağın.

Gossip Girl'ü bitirmiş bir insan olduğum gerçeği ise söylenmeye değer. Kapı değil 6.sezon izledim. Yanlış hatırlamıyorsam da 113.bölüm müydü? neydi. Yanlışsam düzeltiniz :)
Şu aralar film izliyorum, kitap okuyorum, ders çalışıyorum malumunuz. Diziye başlamak istemedim. Ama beni her daim bekleyen Big Bang Theory'm var sıkıldığımda açıyorum. Knock, Knock, Knock Penny x3 :D

Komşu kızım kendinden bahsedecek ama, birazcıkın koreye karşı anti-sempatim var diyip belirteyim, kendimizi tanıtıyoruz hoş. Ama eskisi kadar değil. Çünkü Tayland, Japon filmi izleye izleye alıştım çekik gözlülere felan. Yeri gelecek anlatmak için :)

Şu aralarda Gizli Bahçe'yi okuyorum, Küçük Prens'in yazarından.

Kalkıp geometri çözmem lazım :D Taslaklara kaydedip komşu kızımın da kendisini tanıtmasını beklemeliyim yayınlamak için.

Masaki Odaka derim :) korelilere alıştırdı beni kendisi Japon da gerçi. Ve bir arkadaşım yorumu.
"Yahu kıvkıvkan kendine Asyalı da buldun ya lafım yok sana :D

Ahmet Rıfat Şungar, Ed Westwick ve Josh Hutcherson var bir de... Imm Louis Tomlinson'ını da unutmayalım. :) :D

Merhabalaaar.. Bu şarkı size gelsin.




kıvkıvkan.



*********************


Komşunun diğer kızıyım ben.. Merhabaa!! Hi!! anyoung!! Halo!! Aloha!! "Birbirinden farklı iki kişilik aynı blogu kullanırsa ne olur?" tezi için gönüllü olarak biz katıldık.. Bilime faydamız olsun accık ^.^

 Ben Lovelys.. L&M ve işler güçler severim.. Yerli olarak tercihim bunlar.. Mssj gibi çok fazla takip edemesemde L&M ayrıdır benim için.. "bana ismail abi gibi abi olamayacaksan bi git allasen yaa" diyenlerdenim.. Neyse bu konu çok su getirir.. Olaylar olaylar.. ^_^

 Kitap okumayı hiç sevmem :P cidden ya.. Niye yalan söyleyim ki.. Lovelys de bi insan değil mi?! Bi kitabın filmi varsa niye kitabını okuyayım ben? Çok saçma.. :P Film dizi izlemeye bayılırım!! Bana bir su ve simit ver birde internetli pc yaşarım ben öyle..

 Sevgili okuyucu Mssj benim kore hayranı olduğumu söylemiş.. Doğrudur!! Kore hayranıyım Kpop Kdrama hepsi benim bebeklerim ^__^ Japonya Tayland Çin hepsini seviyorum çekik olsun yeter!! diyormuşum :P 
Anime sevdiğimi söyledim mi ben çok çok sevimli okuyucu ^___^ 

Ders çalışmaktan da nefret ediyorum!! >.< "yok kızım okuman lazım dünyayı kuracaksın sen" diyenleri duyar gibiyim!! Evet ya!! ben dünyayı kurtaran adamın komşu kızıyım zaten!! Ohh Lovelys yapsın her şeyi ~_~ İnternet benim odamdan çekmeyecekse ne yapayim ben teknolojiyi bilimi kimyayı tarihi..
 Çok doluyum bu konuda çok!! 

 Neyse ..blogun şirin olması benim sayemde oldu!! Mssj mızmızlansada böyle güzel oldu.. sence? Sence nasıl oldu sevgili okuyucu? ... Beğendiniz beğendiniz.. biliyorum ben ^____^ Bitireyim yazıyı.. Ah soğuklara dikkat edin! Hasta olmayın! Sonraki yazıda görüşmek üzere.. Esen kal sevgili okuyucu!!.. 

Bu şarkıda benden size gelsin :)



                                                                                                      *Lovelys*

Ayrıcana blogu olmayan okuyum için twitter adresimizi paylaşalım (:
Lovelys ne demiş... Yorumlar, yorumlar *_*